*

*

Seguir

domingo, 1 de marzo de 2015

¡Absolución para los 8 compañeros antifascistas ¡Viva la Ucrania antifascista! ¡No Pasarán!

 
Desde distintos colectivos Antifacistas de Asturies queremos mostrar nuestra más absoluta solidaridad y apoyo a los 8 compañeros internacionalistas y antifascistas detenidos. Para nosotros/as es motivo de admiración la labor que nuestros compañeros han realizado en el este de Ucrania.
 
Nuestros compañeros han sido detenidos bajo la ridícula acusación de “atentar contra los intereses del reino”. Esta detención ordenada desde la Audiencia Nacional es la enésima prueba de la inexistencia de la independencia judicial, servil a los intereses de la clase dominante y que hace oídos sordos al envío de mercenarios españoles a los batallones fascistas o el envío de dinero al gobierno golpista de Kiev.
 
El conflicto ucraniano es producto de la agudización de las contradicciones entre los polos imperialistas de la UE y los EEUU por un lado, y Rusia por otro. En pro de sus intereses económicos y el control de los recursos ucranianos, la Unión Europea y los EEUU no han dudado en apoyar a grupos fascistas ucranianos. Bajo la etiqueta de los “Euromaidán”, protagonistas del golpe de Estado en Ucrania en febrero de 2014, se escondía una coalición de grupos fascistas como el partido “Svoboda” o el “PravySektor” (Sector Derecho), partidos que revindican sin ningún pudor el pasado nazi o a figuras colaboracionistas fascistas como Stepán Bandera. Entre sus acciones más llamativas se encuentran la matanza de la Casa de los Sindicatos en Odessa, la persecución y asesinato de antifascistas, o la formación de bandas paramilitares que actualmente participan en los combates que se desarrollan en el este del país. El gobierno resultante de aquel golpe de estado no ha dudado en plegarse a las exigencias del BCE y el FMI, y no ha titubeado a la hora de ilegalizar partidos políticos, detener a miles de personas e incluso en bombardear a la población civil del este ucraniano. Como resultado último de la resistencia antifascista las provincias de Lugansk y Donetsk se han independizado de Ucrania. En la lucha por la autodeterminación ambas regiones se han unido en el Estado Federal de Novorrossia continuando así el proceso de emancipación de la Ucrania fascista que mantiene el asedio y bombardeo de éstas regiones. Por haber viajado y haberse solidarizado con estas repúblicas, nuestros compañeros han sido detenidos y acusados de toda una serie de delitos, en un vano intento del Estado español por amedrentarnos. Po último, queremos denunciar la vergonzosa actitud de los principales medios de comunicación del Estado español que sirven de comparsa a los intereses de la junta golpista de Kiev. Sin miramientos, han tratado a nuestros compañeros de “terroristas prorrusos” difundiendo la versión interesada y manipulada de las fuentes policiales que buscan criminalizarlos.
 
Nosotros/as lo tenemos claro: El internacionalismo y la solidaridad no son un delito.
 
Pese a su represión no pensamos callarnos: seguiremos denunciando al gobierno fascista de Kiev y al imperialismo; apoyando a la Ucrania antifascista y a la clase trabajadora ucraniana.
 
¡ABSOLUCIÓN PARA LOS 8 COMPAÑEROS ANTIFASCISTAS!
 
¡VIVA LA UCRANIA ANTIFASCISTA¡
 
¡NO PASARÁN!
 
Comité Asturianu de Solidaridá cola Ucraína Antifacista
Nora Antifa
Federación Asturiana Memoria y República (FAMYR)
Asamblea Antifacista d’Uvieu
 
Dende distintos coleutivos antifacistes d’Asturies queremos amosar la nuesa más absoluta solidaridá y sofitu a los 8 compañeros internacionalistes y antifascistes deteníos. Pa nós ye motivu d’almiración el llabor que los nuesos compañeros realizaron nel este d’Ucrania.
 
Los nuesos compañeros fueron deteníos so la risible acusación d’“atentar contra los intereses del reinu”. Esta detención ordenada dende l’Audiencia Nacional ye la enésima prueba de la inesistencia de la independencia xudicial, servil a los intereses de la clase dominante y que fai oyíos sordos al unviu de mercenarios españoles a los batallones facistes o al unviu de dineru al gobiernu golpista de Kiev.
 
El conflictu ucranianu ye productu de la agudización de les contradicciones ente los polos imperialistes de la UE y los EEXX per un sitiu, y Rusia por otru. En pro de los sos intereses económicos y el control de los recursos ucranianos, la Unión Europea y los EEXX nun duldaron en sofitar a grupos facistes ucranianos. So la etiqueta de los “Euromaidán”, protagonistes del golpe d’Estáu n’Ucrania en febreru de 2014, escondíase una coalición de grupos facistes como’l partíu “Svoboda” o’l “PravySektor” (Sector Derechu), partíos que revindiquen ensin nengún pudor el pasáu nazi o a figures collaboracionistes facistes como Stepán Bandera. Ente les sos acciones más llamatives atópense la matanza de la Casa de los Sindicatos n’Odessa, la persecución y asesinatu d’antifacistes, o la formación de bandes paramilitares qu’anguaño participen nos combates que se desenvuelven nel este del país. El gobiernu resultante d’aquel golpe d’estáu nun duldó en plegase a les esixencies del BCE y el FMI, y nun duldo a la hora de illegalizar partíos políticos, detener a miles de persones ya inclusive en bombardear a la población civil del este ucranianu. Como resultancia última de la resistencia antifacista les provincies de Lugansk y Donetsk independizáronse d’Ucrania. Na llucha pola autodeterminación dambes rexones xuniéronse nel Estáu Federal de Novorrossia siguiendo asina’l procesu d’emancipación de la Ucraína facista que caltien l’asediu y bombardéu d’éstes rexones. Por viaxar y solidarizase con estes repúbliques, los nuesos compañeros fueron deteníos y acusaos de toa una serie de delitos, nun baldíu intentu del Estáu español por amedrentanos. Por últimu, queremos denunciar la vergonzosa actitú de los principales medios de comunicación del Estáu español que sirven de comparsa a los intereses de la xunta golpista de Kiev. Ensin miramientos, trataron a los nuesos compañeros de “terroristes prorrusos” espublizando la versión interesao y manipoliao de les fontes policiales que busquen criminalizalos.
 
Nós/as tener claro: L’internacionalismu y la solidaridá nun son un delitu.
 
Magar el so represión nun pensamos callanos: vamos siguir denunciando al gobiernu facista de Kiev y al imperialismu; sofitando a la Ucrania antifacista y a la clase trabayadora ucraniana.
 
¡ABSOLUCIÓN PA LOS 8 COMPAÑEROS ANTIFACISTES!
 
¡PUXA LA UCRAÍNA ANTIFACISTA¡
 
¡NUN PASARÁN!
 
Comité Asturianu de Solidaridá cola Ucraína Antifacista
Nora Antifa
Federación Asturiana Memoria y República (FAMYR)
Asamblea Antifacista d’Uvieu

No hay comentarios: